• +98-2188931783
  • info@iwnt.com

قوانین و مقررات

کاربر محترم با توجه به اينکه ورود شما به ‏‌سايت انجمن جوشکاری و آزمایشهای غیرمخرب ایران و استفاده از آن به معناي آگاه بودن و قبول شرايط و قوانين استفاده از سايت مي باشد، خواهشمند است موارد زير را به دقت مطالعه فرماييد.

 قوانين و مقررات عمومي  

رعايت قوانين جمهوري اسلامي ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده رويه و اصول انجمن جوشکاری و آزمایشهای غیرمخرب ایران  مي باشد . در صورت تغيير در قوانين مندرج و رويه‏‌ها مراتب متعاقبا در همين صفحه منتشر و به روز رساني مي شود .

 خريد الکترونيکي  

خريد الکترونيکي مانند هر داد و ستدي نشان دهنده عقد يک قرارداد بين فروشنده و خريدار مي باشد با اين تفاوت که اين نوع قرارداد ميان فروشگاه و کاربر در محيط الکترونيکي منعقد مي گردد.
در خريد از فروشگاه الکترونيکي کاربر پس از انتخاب کالاي مورد نظر و بررسي آن نسبت به ثبت سفارش الکترونيکي آن اقدام نموده که پس از پرداخت وجه ، کالا یا خدمت به دست کاربر مي رسد .


 
ثبت سفارش  

تمامي اطلاعات وارد شده توسط کاربران در هنگام ثبت نام نزد ناظران یکتا محفوظ مي ماند در همين راستا از خريدارن خود تقاضا دارد به منظور جلوگيري از بروز هرگونه مشکل و ضرر و زيان براي کاربر در هنگام ثبت سفارش ، اطلاعات خود را با دقت و به درستي وارد نمايند .


 شرايط استرداد  

-هرگونه انصراف از شرکت در دوره بايد توسط متقاضی تا حداکثر سی روز پیش از آغاز دوره به صورت کتبی به مرکز آموزش اعلام شود. متقاضيانی که در مدت تعيين شده انصراف قطعی خود را اعلام نکنند، 25 درصد از هزينه ثبت‌نام از آنها کم می‌شود. فراگیرانی در طول برگزاری دوره به هر دلیل انصراف دهند، 50 درصد از هزینه ثبت نام آنها کم می شود و بقیه آن برگشت داده می شود.
- هر گونه انصراف از خرید نرم افزار بايد توسط متقاضی تا حداکثر 24 ساعت پس از ثبت بصورت کتبی به دفتر مرکزی اعلام شود. متقاضيانی که در مدت تعيين شده حداکثر تا 48 ساعت پس از ثبت انصراف قطعی خود را اعلام نکنند، 35 درصد از هزينه آنها کم می‌شود و بقیه آن برگشت داده می شود.


 
محتواي سايت

ناظران یکتا در گرد آوري اطلاعات دقيق و صحيح محصولات خود تمامي تلاش خود را به کار مي بندد تا کاربران بتوانند با استناد به آن خريدي مطمئن تر و دقيق تر داشته باشند .
با اينحال ، این مجموعه هيچگونه مسئوليتي را در قبال ایرادات ثبتی کاربر در دوره های آموزشی، ایرادات بعد از پست محصول را بر عهده نمي گيرد.