دهمین فراخوان ابتکارات - اختراعات و نوآوري در صنعت جوش و بازرسي

انجمـن جوشـکاري و آزمـايش هاي غيـرمخرب ايـران در نظر دارد از ميـان ابتکارات - اختراعات و نوآوري‌ها نسبت به انتخـاب برترين آن‌ها در حـوزه هاي جوش، بازرسي وآزمايش‌هاي غيرمخرب اقدام نمايد. به همين منظور، پژوهشگران و فارغ التحصيلان علاقمند مي‌توانند تشــريح اختراع خود را به همراه مـدرک ثبت اختراع تا تاريخ 22 دی ماه سال 1402به دبيرخانه کنفرانس تحويل نمايند.

 

سیزدهمین فراخوان پايان نامه و پژوهش برتر جوش و بازرسي

انجمن جوشکاري و آزمايش هاي غيرمخرب ايران در نظر دارد از ميان پايان نامه ها وپژوهش هاي انجـام شده در دو ســال اخیـر نسبت به انتخاب پژوهش وپايان نامه برتر سال در حوزه هاي جوش، بازرسي وآزمايش هاي غيرمخرب اقدام نمايد. به همين منظور، پژوهشگران و فارغ التحصيلان علاقمند مي توانند يک نسخه از پايان نامه همراه با مقالات مستخرج از آن و يا پژوهش خود را كه درسال‌هاي 1401يا 1402 انجام يافته و به نتيجه رسيده است، تا تاريخ 22 دی ماه سال 1402به دبيرخانه کنفرانس تحويل نمايند.

• آثار را از طريق پست های الکترونيکياین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و يا با پست پيشتاز ارسال نماييد.

• پژوهش و پايان نامه هاي دريافتي مسترد نخواهد شد.

 

سیزدهمین فراخوان تجليل از پيشکسوتان جوش و بازرسي

- تکميل پرسشنامه و ارسال کامل رزومه کاري و مدارک مورد نظر

نکات قابل توجه:

- آخرين زمان دريافت و ارسال فرم ها به دبيرخانه جشنواره 22 دی ماه سال 1402مي باشد.

پرسشنامه تجليل از پيشکسوتان جوش و بازرسي (سن بيشتر از 50 سال)

- سوابق فعاليت هاي علمي - پ‍ژوهشي و صنعتي خود را ذکر نماييد.

- گواهينامه هاي اخذ شده در زمينه جوشکاري و بازرسي را ذکر نماييد (در صورت وجود). 

- تقديرنامه هاي اخذ شده در زمينه جوشکاري و بازرسي را ذکر نماييد (در صورت وجود).

 

ششمین دوره اهدای جایزه کتاب برتر

جایزه فرهنگ به پاس تقدیر از یک عمر زحمات زنده یاد مهندس پرویز فرهنگ در عرصه علم و دانش توسط انجمن جوشکاری و آزمایش های غیر مخرب ایران اعطا خواهد شد. جایزه مذکور هر ساله به بهترین مولفیـن و مترجمین که آثار آن‌ها بر اساس معیارهای انجمن جوشکاری و آزمایش های غیر مخرب ایران تهیه شود اهـداء می شود. آثار را از طريق پست های الکترونيکياین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و يا با پست پيشتاز تا تاریخ22 دی ماه سال 1402 ارسـال نماييد.